Освітня гра

Освітня  гра – найдієвіший  спосіб  навчання  найменших  школярів. Вона  є  настільки  природною, що  діти  ладні  гратися  й  гратися.  Захопившись  грою,  дитина  не  помічає,  що  вчиться,  запам’ятовує  нове,  орієнтується  в  незвичайних  ситуаціях. Вивчений  учнями  матеріал  проходить  через  своєрідну  практику, вносить  різноманітність  і  інтерес  у  навчальний  процес.

        28 квітня  у  2  класі  був  проведений  урок   математики,  насичений  навчальними  іграми.

        На  уроці  було  використано  ігровий  конструктор  LEGO DUPLO, передбачений  Концепцією  Нової  української  школи. Цеглинки  стали  в  нагоді  під  час  привітання  і  перевірки  домашнього  завдання.

        За  допомогою  гри  «Фортеця» швидко  й  невимушено  було  зроблено  усну  перевірку  знань  таблиці  множення, залучивши  до  роботи  одразу  весь  клас. Учні  своїми  знаннями  намагалися  зупинити  ворогів, що  напали  на  фортецю.

        З  метою  закріплення  нової  теми  було  проведено  між  двома  учнями  поєдинок  у  формі  гри  «Хрестики-нулики». У  кожній  комірці  грального  поля  була  закріплена  картка  із  завданням .

        А  наприкінці  уроку  гра  «Мухобійка»  сприяла  цікавому  проведенню  командного  змагання  для   комплексної  перевірки  рівня  засвоєних  знань  з  теми  вивчення. Учні  були  об’єднані  у  2  команди.   Учитель  ставив  запитання,  а  учень  намагався  першим  прихлопнути  своєю  «мухобійкою»  відповідний  стікер, стати  в  кінець  колони  і  наблизити  свою  команду  до  перемоги.

Людям із порушенням зору