Освітня гра – найдієвіший спосіб навчання найменших школярів. Вона є настільки природною, що діти ладні гратися й гратися. Захопившись грою, дитина не помічає, що вчиться, запам’ятовує нове, орієнтується в незвичайних ситуаціях. Вивчений учнями матеріал проходить через своєрідну практику, вносить різноманітність і інтерес у навчальний процес.
28 квітня у 2 класі був проведений урок математики, насичений навчальними іграми.
На уроці було використано ігровий конструктор LEGO DUPLO, передбачений Концепцією Нової української школи. Цеглинки стали в нагоді під час привітання і перевірки домашнього завдання.
За допомогою гри «Фортеця» швидко й невимушено було зроблено усну перевірку знань таблиці множення, залучивши до роботи одразу весь клас. Учні своїми знаннями намагалися зупинити ворогів, що напали на фортецю.
З метою закріплення нової теми було проведено між двома учнями поєдинок у формі гри «Хрестики-нулики». У кожній комірці грального поля була закріплена картка із завданням .
А наприкінці уроку гра «Мухобійка» сприяла цікавому проведенню командного змагання для комплексної перевірки рівня засвоєних знань з теми вивчення. Учні були об’єднані у 2 команди. Учитель ставив запитання, а учень намагався першим прихлопнути своєю «мухобійкою» відповідний стікер, стати в кінець колони і наблизити свою команду до перемоги.